Sunday, November 11, 2012

İlk adım ve merhaba

Merhaba arkadaşlar. Size daha önce GAMS hakkında bilgi vermiştim. Olasılık blogundan olanlar bilirler. Şimdi de yeni bir olay olan GAMS e başlicaz. Buna başlama sebeplerim.

-GAMS in forumu olmaması
- Gerçek hayatta da endüstri mühendislerinin karşısına çıkabilecek bir program olması
- Hatalara karşı GAMS in verdiği saçma ve kısa cevaplar
- Hataların çözümünün herhangi bir yerde olmaması
 - Soru soracak birini bulamamak

Değineceğim şeyler
 -Öncelikle hatalar
- Örnek sorular ve çözümler.
- Aynı soru için farklı çözüm önerileri
- Toplu soru ve cevap ortamı hazırlamak


-Örnek GAMS kodlarınızı burada özgürce paylaşabilirsiniz ben öyle yapacağım çünkü.

Şimdilik bu kadar ilk bir giriş yaptım ileride görüşürüz.



1 comment:

  1. Bana gams programıyla bir sorunun çözümünde yardımci olurmsunuz

    ReplyDelete