Wednesday, June 5, 2013

Duyuru

    Uzun zamandır buraya yazmıyorum. Paylaşmak istediğiniz bir proje falan olursa bana mail atabilirsiniz ben de onu buraya yazarım.

    Bu blogun bir GAMS forumu gibi olmasını isterim çünkü bu program hakkında çok az bilgi var ve endüstri mühendislerinin belası olmuş bir program.

    Bu belayı gördüğüm için bende bir programcı olarak. Kendi programımı yazıyorum. Belkide Türkiye'nin ilk yerli yöneylem programı olacak. Bu projede bana yardım etmek isteyen olursa benimle iletişime geçebilir.

    Programı c# diliyle yazıyorum şu an 9000 satır civarındadır. Benim yazacağım program öğrencilere yönelik olacak mesela içinde tüm sezgisel yöntemler olacak. Mesela dicez ki bunu şu sezgiselle çöz o da çözüp söyleyecek. Şu an dinamik programlama , M yöntemi , dual alma ,dual çözme ve düzeltilmiş simpleks var. Şu an tamsayılı programlama için çalışıyorum.

Düzenleme :

Programı artık java dilinde yazıyorum şu an M yöntemi , dual alma ,dual çözme ve düzeltilmiş simpleks var. İsteyen olursa programa katkıda bulunabilir.


    iletişim adresi

katifurkan@gmail.com

faceboook

https://www.facebook.com/furkan.kati

No comments:

Post a Comment