Monday, June 3, 2019

Gams ödevleri

Merhaba ,

Uzun zamandır yazmıyordum.

Mail adresim blogda var oradan mail atanlar oluyor.

Mail atabilirsiniz ama sıfırdan gams modeli kurmak gibi şeyler yapmıyorum. Lütfen böyle şeyler istemeyin. Para karşılığı ödev isteyenler oluyor. Para karşılığı ödev yapmıyorum.

Mail atarken

- Bir yöneylem modeli
- Bir gams modeli
- Modelin sorusu

Bunları gönderebilirseniz soruyu çözmek daha kolay oluyor.

Bu blogu yazdığımda öğrenciydim. Şu anda çalışıyorum artık mezun oldum. Her gün vaktim olmayabilir.

3 comments:

  1. Furkan bey merhaba,
    Öğrenme amaçlı sıhhatli çalışan bir model üzerinde kendi verilerimi girince "problem fizibil olmayabilir" hatası veriyor çözdürme sonucunda. Bu durumla karşılaşıldığında, hatayı nasıl aramak veya nerede aramak gerekir

    ReplyDelete
  2. Bu durumda infeasible hatası gelmiş demektir. Bu durum modelin çok fazla sınırlı olmasından kaynaklanır.

    ReplyDelete
  3. Cevabınız için teşekkürler. Sorunumun girilen verilerin hatalı olmasından kaynaklandığını farkettim ve problemsiz çözdüm. Şuan ise çözümümün doğruluğu hakkında şüphelerim var. .lst ekranında fayda denkleminin yanında "amaç denklemiyle elde edilen sayısal değer" negatif olarak çıkmış. Bu da bir hata mıdır?

    ReplyDelete